sexta-feira

De um AMIGO !!!

I would never trade my amazing friends, my wonderful life, my loving family for less gray hair or a flatter belly. As I've aged, I've become kinder to myself, and less critical of myself. I've become my own friend. I don't chide myself for eating that extra cookie, or for not making my bed, or for buying that silly cement gecko that I didn't need, but looks so avante garde on my patio. I am entitled to a treat, to be messy, to be extravagant.

I have seen too many dear friends leave this world too soon; before they understood the great freedom that comes with aging. whose business is it if I choose to read or play on the computer until 4 AM and sleep until noon ? I will dance with myself to those wonderful tunes of the 60 &70's, and if I, at the same time, wish to weep over a lost love ..... I will.



Eu nunca trocaria meus amigos surpreendentes, minha vida maravilhosa, minha família amorosa para o cabelo menos cinza ou uma barriga mais lisa. Como eu envelheci, tornei-me mais amável para mim, e menos crítico de mim mesmo. Eu me tornei meu próprio amigo. Eu não censurar-me por que comer biscoito extra, ou por não fazer a minha cama, ou para a compra de cimento que gecko bobo que eu não precisava, mas parece tão avante garde no meu pátio. Eu tenho direito a um tratamento, para ser desarrumado, de ser extravagante.

Tenho visto muitos amigos queridos deixar este mundo cedo demais; antes eles entenderam a grande liberdade que vem com o envelhecimento. cuja actividade é que se eu optar por ler ou jogar no computador até as 4:00 e dormir até meio-dia? Vou-me a dançar com essas músicas maravilhosas dos anos 60 e 70, e se eu, ao mesmo tempo, o desejo de chorar por um amor perdido ..... Eu vou.
-